Pages

Monday, July 4, 2011

Kerajaan tidak serius!

Dah lama hendak aku ketengahkan isu ni walaupun perkara ini dah lama jadik buah mulut. Selama aku hidup ni selalu sangat dengar Kerajaan Malaysia tidak benarkan artis2 luar yang buat persembahan di Malaysia berpakaian menjolok mata atau SEKSI.. Sampaikan kalau ada artis mat salleh yang seksi maut punye memang di banned terus dari membuat konsert di Malaysia! Tapi yang aku hairan bin ajaib sangat2 ni... Kenapa kerajaan tidak lakukan perkara yang sam terhadap artis2 Malaysia tu sendiri???? Artis luar negara x bley pakai seksi.. Tapi artis MELAYU kite pakai mcm nak tersembul semua yang ada kat badan depa tu!. Apa ni? Mana intergriti mereka dalam melaksanakan undang2? Sepatutnya artis Malaysia yang berpakaian seksi pun WAJIB di banned dari terus muncul di kaca tv! Yang si Faizal Tahir bukak baju terus di gam! Yang popan "TAK PAKAI BAJU" makin hari makin kerap lak kuar TV? WTH???







Sumber gambar : GOOGLE...

Aku malu mengaku mereka ini saudara seagamaku =___= 
Its like....bile foreigner tanye "are they moslem?" and i like..."errrr..."

2 budak itam!:

Own Studio Artwork said...

Majlis mcm ni mmg biasa dan tak agak sukar dikawal oleh Govt. tapi yg sebenarnya adalah kawalan dari media.. 10cent

Own Studio Artwork said...

Saya tak rasa govt yg patut dipersalahkan sebab media yg membuatkan benda2 mcm ni hot...
Sekadar 10cent...