Pages

Saturday, July 3, 2010

Gila Bola!

Haihh...aku ni sebenarnya bukanlan peminat fanatik bola sepak. Memang tak minat pun. Tapi disebabkan skg ni tengah musim bola, aku bukak le blog sape-sape pun semua dok cerita pasal bola. Sampai aku dah takde idea ha nak update pasal apa... *Sigh

Kalau mase aku tingkatan 1 dulu boleh la nak join cerita-cerita bola ni. Sebab masetu aku terikut-ikut member2 yang gila bola ni. Siap buat satu buku khas and then tampal segala bagai gambar pemain bola sepak dalam tu. Tapi skg ni dah xde da. Nama pemain bola yang aku ingat sekarang pun cuma satu Michael Ballack. Hahahah lain-lain tak tahu la hatta pemain bola sepak Malaysia sekalipon aku tak kenal. Maaflah ye! Meh aku nak tepek sikit gambar-gambar orang yang fanatik gile dengan perlawanan bola sepak ni. Macam-macam perangai.. hoohohoho~

 














































0 budak itam!: