Pages

Monday, April 18, 2011

Ade aku kesah??

Entry ringkas
Mood : x kesah



Aku x kisah kalo org suke kawan ngn aku
Tapi aku lagi x kisah kalo org x suke kawan ngn aku
Aku x kisah kalo aku x cantik
Tapi aku lagi x kisah kalo ade org rase die lagi cantik (dgn mood ala2 perasan:ade apa dgn erynn aku lg cantik!)

Aku x kisah kalo org nak benci aku
Tapi aku lagi x kisah kalo yang benci aku tu tak mendatangkan faedah untuk aku
Aku x kisah kalo korang nak jeles2 ngn apa yg aku ade
Tapi aku lagi x kesah kalo setakat apa yg ko ade tu tak bermakna apa2 pada aku

Aku x kisah ko nak cakap apa pasal aku
Tapi aku lagi x kisah pasal ko bukan sape2 pada aku waima bagi aku makan sekalipun!
Aku x kisah ko nak kate die tak layak untuk aku
Tapi aku lagi x kisah pasal die nak aku bukan nak kat ko! heheh

Aku x kisah ko nak menyibuk hal hidup aku
Tapi aku lagi x kisah pasal aku tahu hidop aku lagi menarik kan? dari hidop ko? hehehe
Aku x kisah apa ko dan kawan2 ko nak mengata aku
Tapi aku lagi x kisah pasal ko bagi aku pahala banyak2 dan ko buat dosa berjemaah sebab mengutuk aku TANX!

So pendek kata.
ADE AKU KESAH????

0 budak itam!: