Pages

Tuesday, April 12, 2011

Bila polis mintak??!! Whut da fish!!

Tadi aku tengok berita tv3. Ada satu update pasal kes video seks skandal Anwar Ibrahim (AB). Berkenaan jam emas Omega dalam simpanan AB dan bini die. Mase interview AB dengan wartawan. Ada satu wartawan tu tanye nape x serah kan jam tu pada pihak polis? Tibe2 si AB membentak! Bila mase polis mintak?! I nak tanye u bile mase polis mintak jam tu?! Then si wartawan ni jawab la.. Si AB bentak lagi "eh! u pleasee eh! u tanye i jawab! so i nak tanye u mase bile polis mintak?!" dengan muke kerek nak mam die tu!




Whut da fish la die tu. xde adab langsung. Dahle buruk perangai. Nak tunjuk lagi buruk nye perangai tu dalam tb! Yang aku bengang sume wartawan terdiam. Honestly kalo aku ade kat situ aku akan soal balik! AB sangat marah dengan memulangkan soalan polis tidak pernah mintak! Tapi KENAPA BILE PIHAK POLIS MINTAK SAMPEL DNA HANG X BOLEH BAGI! memang hantu betul la! X pasal2 aku naik hangin tadi tau! Macam ni punye umat pun ada!!

Betul la statement yang aku baca pasal si AB ni yang die memang suke putar belit fakta! Kalo betul sangat la die x salah jangan membodohkan diri duk elak2 bg DNA la duk elak2 tubuh jawatankuasa diraja sume tu. Nampak sangat takut! Pegangla pada pepatah BERANI KERANA BENAR!

Sekian entry bengang aku arini!

1 budak itam!:

norfadillah said...

marah betul nie... :) hahahaa