Pages

Thursday, April 14, 2011

Nak letgo Kiki kesayanganku!

Hye sumerr... seperti yang aku da pernah postkan sebelum2 ni. Aku ade kittens kan hasil dari anak arwah Mimi. So skang aku nak letgo salah sekor darinye. Yang namanye Kiki....









Details:
Named : KIKI
Umo    : 5 bulan
Jantina : Jantan
Diet : Friskies Kitten & Friskies Canned Food (Ocean Fish and Tuna Only) x mo bg die makan sotong,udang or calamary tu takut kurap
Toiletted Trained

Sangat manja! Sangat aktif! Aku nak letgo kat orang yang betul2 sayangkan kucing je ok. Sebab aku syg sgt Kiki ni tp x mampu nak jage banyak2. Nak cari orang yang betul2 boley syg die. Jaga die dengan baik. Atau lebih baik dari aku jaga die. Die manja sangat2. Suke duduk atas riba aku. Die paling manaj sekali sebab die bongsu. Hehehe Belang die cantik tau sekali tengok macam Bengal Kitten.

Sape yang berminat boley tinggalkan pesanan kat email aku erynalicious@gmail.com. Aku akan beritau harganye. Yang serius je ok!

0 budak itam!: