Pages

Friday, April 22, 2011

My Dream Wedding...

Dah nak dekat cuti sekolah ni ghamai betul manusia dok bine masjid. Meriah betul. Hari2 cek peti surat ade je kad kahwin menyusul. Banyak nye dari teman2 dan kenalan la. Seronok la dengar kawan2 nak kawen la nak tunang la.. Aku ni tah bile la ek huhuhu... Sayang kate bagi die 3 tahun mase aku pernah tanya die dulu. Sakng da setahun berlalu. So ada lagi dua tahun nak tunggu die la ni. Aku pun baru je sambung degree. So x kisah la tu sementara tunggu die aku habiskan dulu la degree aku tu kan.

Tapi x salah kan kalo pasang angan2. Aku pun ade gak dream wedding aku. heheh. Dalam masa 2 tahun ni macam2 perubahan boley jadik kan. Tapi x salah nak merancang awal2.

Aku suke tema garden. Tapi disebabkan rumah aku ni  da xde rumput sume dok simen je. Hasrat yang tu aku da batalkan. Tapi still ade unsur2 semula jadi la.. Kite tengokla nnt kalau dalam dua tahun ni ade durian runtuh ke..Mane tau mampu sewa taman rekreasi ke kan hahahah. Semata2 nak tema garden wedding.. Gasak!

Ok! Bende pertama yang penting pelamin! Oh ya! Kalau kat melaka. Bersanding ada siang dan malam. So tema aku ialah hitam dan putih! Senang nak match kan tuk majlis siang atau malam..Aku nak serapkan konsep elegan, flora fauna, simple tapi menarik! Macam susah je bunyik nye kan. Aku pernah google so far pelamin yang aku paling suke mcm ni. Tapi boley diubah suai lagi nnt supaya x nampak semak sgt. Sweet kan? Simple je..


Simpe n juz Nice



Aku suke gak theme mcm ni. ade unsur2 garden sikit. Mungkin bley combine dengan idea pertama atas ni. Will think of sumthin.



Ok! Lepas da ada pelamin kene la ada pengantin kan. So baju pengantin pulak untuk sanding siang. Of course kaler itam putih. Siang aku nk buat theme arabic...Kain putih dan lace hitam di luar. Design cemana aku x tahu lagi la. Kalo theme arabic sikit ade penutup muka die kan. Tapi yg aku suke lace2 contoh mcm ni la..Simple da x crowd. Pepanas nak pakai crowd2 pening lak.


Suke yg ni. Simple je kan.. heheh



Yg ni pun cun! Tapi sile bayangkan lace luar tu kaler hitam ye..



Ni pun..Sile bayangkan dlm die kaler putih dan bukan merah.Simple n Just nice.



Ni cantik juga..


Kalo bersanding malam pulak. Aku nak buat baju konsep Jawa. Huuuu...overkan? Tapi ill make sure tak over la. Sesuai konsep simple heheh.. Malam konsep jawa xpe x panas. Amik gambar pun cantik! Siap dengan bunge2 atas pale tu kan. Sweet la! 



Persalinan Jawa lebih kurang mcm ni la.. Nampk moden dan traditional pada masa yg sama.



Lepastu kek kawen aku nanti pulak. Aku x nak kek biasa. Aku nak buat cupcakes! Sweet! Kek ikut tema la hitam putih hahaa..


Aku nak kek mcm ni! Serius cun! Tpi ni kosong je. 



Die nye cupcakes letak deco bunge mcm ni..atau rama2 ke kan



Die nye main kek pula deco mcm ni. Lepastu nama aku la ngn syg. E-Rynn 
Abaikan cupcake bawah tu. Kite fokus yg atas je tuk deco saja ye..


Sweet kan! Pasal yg lain2... biar rahsia dulu! Nanti da tibe masa nanti korang tgk la apa hasilnye. Takpe ada dua tahun lagi nak plan sume2 ni. InsyaAllah kan..aminnnn~ hehehhe

2 budak itam!:

farhana said...

wah..wah..ko dah pasang angan2 dah ek..inyaallah.di makbulkan Tuhan.amin.. :)

Cik ERynn said...

farhana: haha biasa la dimulakan dengan angan2..jadikan motivasi..then jadikan kenyataan...amin huhuh