Pages

Saturday, April 16, 2011

Merepek apa ni??

Aku adalah penganggur terhormat! Duduk rumah bersenang lenang makan minum sume beres. (oh takdela beres sgt..beres bahan2 je la tapi aku chef!) Nak duit? Mintak tabung amanah bumiputera je! Aku ada 3 tabung. ehheheh! Hobi masa lapang aku adalah bukak lappy kesayangan aku and mula menggoogle. Aku suke gugel resepi2 baru (no wonder mak sanggup penuhkan peti ais dengan segala jenis ikan dan daging untuk merasa masakan aku setiap hari! aku tau aku masak superb..) Kalo tidak menggugel aku akan melayan fesbuk yang busan gile...nak chatting ngn balak? Harap ampun nak nampak muke die siang2. So sambil menggugel aku bukak je tb tu. Astro ade berpuluh channel. Tukar je kalo rase cete tu bosan.



Tapi tau2 je la Astro... Setiap bulan bil makin bertambah tapi cerita dok ulang2 benda yang sama! Wut de fish tol! Seb bek bukan aku yang bayar Astro bil. Kalo aku ade rumah sendiri aku tak beli Astro bagai ni. Aku beli muvie teater yang ade speaker penuh satu hall room. Pakai flat screen saiz paling besar.  Aku kumpul sume dvd vcd ape2 cete biar sampai seplo tingkat! Puas hati! Even tengok ulang2 pun bil aku tetap pada paras yang sama!

Ok untuk hujah yang seterusnya! (gile skema) aku tertengok satu cete ni. acdimana?acdisini!!! Aku seyes la tak tahu apa motif die buat tag line macam tu. Apa maksud die DISINI? adakah die ada di situ 24 jam untuk bergosip? atau sedia memberikan bantuan 24 jam disitu? atau ape? pleaseee! tolong kasik aku faham. ok tu satu hal. yang jadik hal nye adalah... ko merepek apa daaa. Aku x faham langsung lawak apa yg nak sampaikan sebenarnye. Aku satu inchi pun tak ketawa ko melawak. Lawak x jadik. Lawak kategori syok sendiri. MrBean lagi best dow. ...bosan gile. Tu belum lagi tengok die jadi pengacara Maharaja Lawak. X best. tu je aku bley cakap. Sorry.  Aku x faham apa ko merepek.

Nak kata bagi peluang tunjuk bakat ase nye da lama die ni cube2 jadi pengacara. Start af lagi... x menjadi la bro. Pengacara bukan bidang hang. Pi jual gelang jela... boley kembangkan bisnes tu lg.. Fokus je satu bidang yang betul2 hang bley majukan diri lagi ke depan. Lagipun bro..dunia hiburan ni rezeki berkat ke?

0 budak itam!: