Pages

Monday, May 31, 2010

Jelajah Blog A-Y-I-E Versi 2.0.




Ok ding dang datang lagiii! hahahha...
Entry kalini aku nak bgtahu dunia aku telah pon mengjoinkan diri dalam satu contest yang dianjurkan oleh si blogger yg aku kenali semalam...hehehhe. Nama die ayiee..Well contest tu menyeru ahli2 dewannya tuk buat satu entry tuk diterjah a.k.a dijelajah sampai ke celah2 gigi..
ok! tipu!...die jelajah satu entry je hehhehe...
Hurm....ak nak sangat ayie jelajah blog aku ni yg x seberapa ni sebab.....

1) Aku blogger baru...aktiviti2 sevegini amat aku nantikan..bukan ape...dengan cara diterjah dan dijelajah ni...rakyat2 blogger dapat membantu aku supaya dapat memperbaiki segala kelemahan. Perbaiki penulisan atau penyampaian di dalam blog ni. Manelah tahu ade kekhilafan di mane2.

2) Aku suke berkawan...ak nak tambah ramai2 lagi kawan....bak kate org africa "THE MORE THE MERRIER"

3) Off course la sbb ak nak ayie pomot blog aku yang baru je berhingus meleleh2 ni...(aku jujur kan ayie) x baik hipokrit...gegegegege~

Disebabkan blog aku ni baru je bertatih-tatih...entry pon masih 2-3 kerat..jadik aku nak pilih entry yang bertajuk "INSAN BERGELAR SAHABAT" sebagai entry yang perlu dijelajah oleh ayie..

Kenapa aku pilih entry ni? sbb mase aku taip entry tersebut..ak boleh rasekan aku dalam mood yg sgt feeling-feeling air gitu...Bile kite berckp tentang sahabat..sebenarnya tak ramai manusia dalam dunia ni jumpe dengan sahabat yang betul2 ikhlas...insan yg betul2 disayang dan dipercayai...sahabat yang betul2 menyayangi kita seikhlas dan sejujur hati...Sahabat yang sentiasa ada disisi kita walau masa susah atau senang.. Well. aku da jumpa insan tu...Bayangkan aku bersahabat dengnnya sejak dari umurku 2 tahun...hingga kini... Yaaa..hingga kini!! Maknanye da masuk 22 tahun kami bersahabat..dan masih bersama... Entry tu cuma secebis kenangan zaman kanak2 aku dengan dia...kalo nak di post sume rentetan aku dengan dia sepanjang 22 tahun tu...aku rase boley meletop laptop aku ni..hahahahha...

Ape pon aku tidak meletakkan harapan yang terlalu tinggi...op kos candidates sgt ramai...aku org kecill..engkauu org besarr..kau ibarat gajah...ku hanyaaa semut merah...huhuhuhu...

0 budak itam!: