Pages

Saturday, May 22, 2010

SAYA SUKA BLOG SAYA

BismilllahirrahmanNirrahim....

Sume benda perlu dimulakan dengan bismillah ayte? Nak makan ke..nak mandi ke...even nak pakai selipar pon kene bace bismillah...ohh sy tidak berniat tuk buat lawak ye...betul ape..buatnye mase nak pakai selipar ada paku ke bawah slipar tu...ade najis tuutt ke kan...sume itu logik ye tuan2..Allah s.w.t da setkan sume mende di dunia ni bersebab dan berpunca...maka kita WAJIB menyebut nama Allah dalam setiap apa yg kite nak buat...

Jika anda lihat tajuk entry di atas...janganla anda tergelak atau tersengih sambil bermonolog "apa yg die suke entah...br je ade satu entry".. bukan ape...ak saje je letak tajuk tersebut kerana nak bg semangat pada diri sendiri tuk menyukai blog sy ini...bile da sukeee sgt br la ade semangat nak update selalu...so xdela akan jd tmpt jin bertendang blog ni mcm blog2 aku yg lepas..heheh jadi kata2 semangat tuk arini "SAYA SUKA BLOG SAYA" hahahah....

Jadi untuk memastikan semangat itu sentiasa ada dan tidak hilang...anda pun same2 la memberi semangat kat aku supaya x tinggalkan dunia blogging ni...honestly sebelum2 ni ak mmg ade berblogging..tp secara private...apa yang aku tulis kebanyakkan nye pon adalah peribadi...besela..ak ni nampak je begini tp dalam ati ada taman....sume benda tangkap leleh punye entry dlm blog sebelum2 ni...kalini ak nak buat satu pembaharuan..kire azam baru..walopon da nak masuk bulan 6 baru nak buat azam baru...tp at least ak buat kan...dr pada terkubur je azam tu....mase aku tengah taip fes entry ni pon ak taip di depan hall sambil makan nasik....seee...x cukup bersemangat ke tu....azam aku kalini ak nak berblogging dengan penuh semangat!! Yeah!! Untuk fes entry ni tatapla beberapa pic sebagai tanda pengenalan kau..kau....kau...dan aku...eheheh...dan kalo korang perasan baju aku mmg pink belaka ye tuan2..i like pink! jambuu gitu..besela pompan..mane ade pompan x suke pinkk..tipuu doe...hhehehe..dan pictha yg terd tu adalah pic kucen aku...kucen yg fes aku bele...before ni ak x boley bele kucen sbb allergic...tp bile da besar2 ni degil kemain lg..ak bele jgk...ak bg nama die muffin..haha kenapa muffin? bukanla sbb die ni suke makan muffin....tp bulu die kalo tgk scr live mmg berkilat...oren...lazat..mcm muffin..hahahha......tp sekarang die da lari la...pasal ak da xde mase nak jenguk2 die...so dia pon merajuk...p cr tuan baru..tp die ni kadang2 dtg jugak rumah jenguk2 aku...cantik da die skg..kembang2...semoga kau bahagia di rumah tuan baru ya muffin...dan buat tuan baru muffin..jangan riso ak da halalkan korang amik muffin tanpa mintak izin tu..kakkaka....asalkan muffin sehat dan bahagia...erm...tb2 sedey lak..rindu sgt kat muffin.... okla...tatap la korang pueh2~

daaaa~


fes!

seken!!

terd!!!

0 budak itam!: