Pages

Monday, May 31, 2010

xde tajuk

Status : di bawah paras sedar
Mood : Gua pandang lu besaarr..keecik..besaa keciiik...

Aku da tak tahu nak wat ape...sekejap aku baring..sekejap bangun...sekejap ke dapo..pastu baring balik...then buat posing seksi...lepastu posing maut...6 minit kemudian ak pegi dapo lagik...and ulang2 rutin tersebut cukup 20 kali...masuk kali ke 21...ak mula menaip entry ni...hohoho....

Sejak aku diberikan darjah kebesaran peladang x bertauliah sepenuh masa ni...aku da x tahu nak wat ape... busan ya ampunnn...aku rase selama sebulan aku dapat gelaran peladang ni...rutin kat atas tu la aku ulang2...hahah..sampai aku boley rase kot tulang belikat aku ni terbelit2...nak2 time buat posing maut tuu...wawawa... I need job!! Arghhh....bosan gile vavi la mcm ni... Tolonggg!! Tolongg!! Bley bagi aku keje x? Keje yg x kuar air peluh...x kuar air hidung...dan segala mcm air yg boley kuar...tp gaji mau 3-4k sebulan..ade? hahahha (sambey angkat2 kening ala2 ziana zain gituu~)

Ok...takmo taip lagi...ak dibawah paras sedar...nnt aku meraban lg...(terus sambung rutin posing2 tadik)

3 budak itam!:

iJoi said...

lu mou 3 ke 4 k ek sebulan? wa ade lubang leh kasi lu wakaka ade berani ek haha kerjanya jual dadah wakakakaka

A-Y-I-E said...

Aha.. nak kerja ek???

Jom sertai Jelajah blog versi 2.0

ERynn NAzmy said...

steng: jual dadah mmg keje 3-2k sebulan pastu masuk lokap 30-40 tahun x pon gantung...wa x sanggup beb...wa nak keje halal..hahhah

ayie: apekah... skodeng jap la menda tu O_O