Pages

Sunday, May 30, 2010

!Osmet Baru!

Mood : Sejuk2 + nyaman + kekenyangan + penat + senggugut + emo
Lagu tema : Selamat Pengantin Baru

Aku baru balik dr rumah org kawen...due rumah aku pegi arini...mule2 uma member abah then uma member aku...Mase ak sampai tu ak rase adik tika je yg kenal aku lg....iskiskisk..kesian...takpe ak pon terusla masuk dlm...si adik ni td bawak ak p jumpe membe aku ni td...masuk2 da compem2 pengantin pakai baju kawen kan..ak dgn selengeerr nye bley lak siap tgk muke sorang2 lam bilik tu cr mane satu membe aku ni? wakwkakwa...bley tahan sengal la...niat nak masuk jumpe member ni...member kawen...tp otak aku terputus wayar kot...minded ak pi cari kawan aku yg pakai baju biasa...korang faham ke x faham ni? adoyaii...pastu bile die tegur aku br aku pasan...eh pengantin ni la member aku tu yg aku nak cr lagi kenapa...hahahhaha sengal la...itu bermaksud aku masih belum dapat terima hakikat kawan aku yg sorang ni da kawen da...huwaaa...tinggallah aku terkapai2 disini..hahhaa....maybe sbb mekap ko lain kot..tu pasal ak x pasan ko...sorry beb...tapi ko mmg cantik la arini..maybe sbb selama ni pon ko mane penah mekap2 kan...mase kite g malam pra graduan tu pon ko tampal bedak maybeline je setepek dua...pastu lipstick secalit dua...arini..hah amik ko...da mcm sesimen dua...kekeke...tp seyes cantik...baju pengantin ko pon cantik..bile lak ak nyer turn ye...kekeke

ok itu bukan tajuk utama...lepas aku balik dr uma dia (soryy aku kene balik awal) zaa kol aku kate kunci rumah die x de...so die xley nak masuk rumah...zaa aku baru je kenal minggu lepas....sbb die nak menyewa bilik dkt uma sewa yg aku tgl sekarang....sekali kunci pintu depan xde daa...sian die...ak lak br je berada di tangkak...nak kol osmet satu lagi tapi num fon takde la pulak...lastnye ak buat keputusan nak singgah je kasik kunci aku pada dia...lagipon ak belum nak pakai lg...so xpela bia die guna dulu...lepas je bagi...br turun tangga zaa kol lagi...katenye kunci bilik plak x ley nak dibuka...waduh2...gawat ni...ak pon terus kol akk yg sewa bilik tu sebelum ni..tanye pasal kunci sume and katenye mmg pintu tu rosak...kene ade skill tahap ilmu tertinggi br ley bukak pintu tu...ak pon naikla atas balik..seb bek tgkat 2 je....and try pulas2 pintu tu..tp x ley gak...nak bg pakai kunci lain rasenye xde lg da...akhirnye kata sepakat...kopak aje la tombolnye...nnt diganti aje ngn yg baru..hahhaha habis cerita......ak pon malas da nak fikir apa yg perlu dibuat...dalam2 mud2 yg x stabil time2 tu mmg menyekat pengaliran darah ke otak aku...lantas menyebabkan aku malas nak fikir banyak2...ak leteh weh...xde energy nak kopak2 pintu..zaa kate die ley buat sendiri...ak pon ok je...hehehe...sian kat awk zaa...br je nak masuk mcm2 halangan awk kene...kekek..mule2 xdpt buka pintu utama...pastu x dpt bukak pintu bilik lak...eh zaa..baik2 umah tu ade penunggu...sape yg ade niat xbaik mmg susah nak masuk...kekeke....jangan maree..nanti lekas tua...

Ape2 pon zaa selamat menjadi warga TTU....selamat memulakan tugas baru di MMu...selamat menjadi osmet baru kitorang....Selamaatttt semuanya...amin~

0 budak itam!: