Pages

Sunday, June 6, 2010

Aziz M.Osman dapat bini muda you!


Korang tayahla terkejut atau buat2 terkejut...Kite sume mmg da sedia maklum pon Aziz M.Osman dan Puteri Lily dilamun asmara dana. Tahniah buat mereka kerana kini mereka telah pon sah menjadi suami isteri!

Ini sangat2 membuktikan perbezaan umur bukanla halangan. Kalo da jodoh x kemana. Aziz M.Osman (48 tahun) baye mak aku dan Puteri Lily (21 tahun) lagi muda ari aku beb!. Majlis akad nikah yang berlangsung di Masjid Negara jam 10 pagi tadi berjalan dengan lancar..Hanya sekali lafaz je..diulang SEKALI LAFAZ jee Puteri Lily Lokman sah menjadi bini abg Aziz paling muda..hehehhe..Besela da 3 kali akad nikah sebelum ni mestila abg Aziz banyak pengalaman x gitu...

Janganla jadi seperti Norman dan Memey Suhaiza...gosip je nak lebat! Kahwin je kan senang mcm abg Aziz ni..mengelakkan fitnah...ini suke sgt kan org duk memfitnah diri sendiri dengan gosip2 murahan tu sume..uuu puhlizzzz la! Peringatan aku kepada lelaki2 yg nak sgt makan pucuk muda ni...cr la "beauty with a brain" yee...

Apa2 pun kami sume mengucapkan Selamat Pengantin Baru dan kami harap dan mendoakan perkahwinan kalini berkekalan hingga ke syurga..amin! Malam ini akan diadakan Majlis Resepsi pada jam 8mlm..


P/s : aku ni da 2* tahun x kawen2 lagi cemana ni..hahah
p/s/s : Jangan igt anda berumur dpt mengukur tahap kematangan anda!
P/s/s/s : picta & info kredit to Mstar!

15 budak itam!:

rutikeben said...

tahniahhhhhhh pak aziz..ekekek

ERynn NAzmy said...

@ruti
time kasih (tlg jwb bagi pihak pak aziz) huhuuhu

Idda Hashim said...

Blom jodoh lagi..inshaAllah dh sampai..segerakan nikah tu..my hubby and me 13 years different..very loving..

iJoi said...

haha wawawa aku pon nk bini muda :P qhai ko ade adik pmpn x? aku nk tunangkan awal2 dengan aku keh3 cukup umur kawen :P

ERynn NAzmy said...

@idda hashim
heh..tanx kak ida...huhu huyo 13 years...mcm mude je lg akk ni...ape rasienye..heheh

@ijoi
ak ade due org adik lelaki..ko nak? due2 single..hahahahhaha

ERynn NAzmy said...

oh ye...my parents pon 10 years diff...wink*

Idda Hashim said...

Ryn
Banyak senyum jek, muda slalu..anak akak sulung 16 years, last (no 4) almost 3 years..hehe

ERynn NAzmy said...

@Idda Hashim
betul2... (sy tengah senyum ni ) heheheheh

iJoi said...

haha ko ni qhai ko ingat aku gay ek hahaaha...kasi yg girl la:P ... aku bukan mcm ko nk odah hahahaha :P

ERynn NAzmy said...

@steng
da ko tny adik2 aku..aku ade adik laki je..ak igtkan mmg taste ko nak jantan je...wawawawawa

iJoi said...

haha silap tersangat la ko ni..aku cintan pada pmpn la haha...ko garang la kat aku keh3..dulu x pon hahaha ko kecik ati ke aku da kawen keh3 :P

ERynn NAzmy said...

@steng
bile mase aku grang...ko ade nampak ke muke aku...iskisksik..sile bace apa yg aku taip ni dgn nada ceria...hahhaha..eh kenapa aku nak kecik ati ko da kawen? xde mase iskiskisk...mcm la aku xde yg disayang..nak kecik2 ati ngn ko..hohohoh

iJoi said...

haha aku gurau je huhu...ala aku nk manje2 skit mcm dulu time sekolah2 hahaha gado2 windu gila kat korang sume taw

ERynn NAzmy said...

@steng
ini manje2? ko jgn steng ini boley mendatangkan kontrobersi.....ooo i x rela nyah!

iJoi said...

haha ko ni manje kawan la x lebih ishh3 hahaaha takot tol ko ek hahaha