Pages

Saturday, June 12, 2010

Menu aku malam ni

Oh! Sungguh sedeh diriku ini... Hajat hati bila balik kampung dapatla makan best2...makan lauk mak masak... Lastnye aku yang kene masak balik...dah tuu mak suh masak megi goreng lak tu..hohohoho. Dalam banyak2 mende yang aku reti masak..megi goreng aku yang mereka ni kempunan yeerrr! Duk uma sewa pon makan megi..balik kampung pon makan meggi ka? hhahaah lawak...lawak...

Meh aku tempekkan sikit gambar meggi goreng hasil tangan aku yang hebat ni..hahahah

Menyelerekan x? hahaha

Boleh dikatakan meggi goreng pon feveret aku jugak. Kadang pegi makan kedai mamak pon aku order megi goreng...huhu tapi harus diingat ya! Meggie ni x elok dimakan selalu. Kalo boley sebulan 2 kali je makan meggie. Sebab apa..bahan pengawet dan bahan tambahan yang ada dalam meggie ni lambat nak terusir dari dalam tubuh. Bahan2 tersebut akan berada lama sangat dalam sistem pencernaan kita. Tu sebab korang pernah dengar kan kalo banyak makan meggie nanti boley kene kanser... Betul tu beb! Aku sendiri pernah pegi hospital melawat sedara aku...ade sorang nurse tu bgtahu aku...ada patient kene kanser sbb mak patient tu selalu bagi dia makan meggi je. Dalam almari dapo stock meggie setahun munye beb! Kesian budak tu..Rasanye baru je belasan tahun.

So..makanla makanan yang berkhasiat ye. Terutama yang student tu kan..kompem stock meggi berbungkus bungkus kan? Mulai dari sekarang ubah la tabiat pemakanan anda. Anda mampu mengubahnye..hohohoh

0 budak itam!: