Pages

Tuesday, June 1, 2010

FRIENDLY CONTEST BERSAMA ERYNN!



Seperti yang aku dah pon janjikan ngn korang2 semalam..arini aku nak wat contest kan? Arini genapla sebulan aku jd peladang x bertauliah..bagi meraikan buah2 di ladang aku nak masak arini sbb tu aku buat contest ni..hahahha...Contest ni senang sangat2...mmg senang sbb mcm tajuk di atas...friendly contest...die mcm kalo main bola ade friendly match kan...so ini suatu mende yg lebey kuang jugak...

Ok, nak tahu cara2 nak mengjoinkan diri anda? Sile baca sampai habis and fahamkan satu-satu.

-) Fes sekali..Contestant mestila follower blog ini....

-) Selepas itu anda buat satu entry bertajuk seperti di atas..

-) Copy paste banner ini dlm entry anda

banner


-) Disebabkan aku mmg suke sgt makan choc cake and chupa chup (gule2) ak nak korang amik 2 keping gambar dalam pose yang sangat menarik sedang makan chocolate cake + chupa chups candy tu. (gula2 dan cake mesti ada dalam satu gambar bukan ambil berasingan). Gambar siapa yg paling kreatif + menarik + menjilat jari dan boley menyebabkan aku terliur meleleh2..Dia la akan aku nobatkan sebagai pemenang.....

-) Lepastu nyatakan dalam entry anda itu...3 sebab kenapa anda nak join contest ni siap slogan "choc cake ni kalo makan dengan chupa chups....................." tak lebih dari 15 perkataan je...

Dah faham? Senang je kan? Pemenang akan dapat hadiah 2 set...diulang 2 SET!! kotak minyak wangi LOVE PORTION.... bestkan..sekotak perfume tu ade 2 botol...setiap botol 4ml...tahan lama ok! (boley pilih nak bau jenis apa)..Terus dipos ke alamat anda! Dan linked/banner blog anda akan aku letakkan paling atas di sidebar blog aku ni selama seminggu!! So mcm mane? Teruja x??

Kalo teruja.....sila la daftarkan penyertaan anda pada register from di sidebar blog nih...
Untuk makluman semua penyertaan akan ditutup pada 10hb Jun 2010....

Chupa Chup Candy


Hadiah iteww....


So nak tunggu apa lg? Sile la join...and bley la fikir2kan nak beli choc cake kat mane..nak shoot kat mane..nak pakai baju apa...hehhehe..tak sabar je nak tgk korang combine kan chupa chup tu dengan chocolate cakes...yummmy!

0 budak itam!: