Pages

Tuesday, June 29, 2010

My Water Moment!

Pictures ni aku amik mase ikut team penyelamat tak bertauliah berkelah  kat Sagil. Excited gile da ni siap dengan tuala mandi and baju mandi bagai. Serius aku dengan semangat gigihnye memanjat tangga-tangga untuk sampai ke tempat paling strategik kat atas nun. Peluh yang berjurai-jurai jangan cakapla..tayah mandi pon takpe..habis satu badan! Sampai je semua orang apa lagi..berdezup bukak baju and terus terjun dalam air. Tapi malangnya...diorang cakap..dorang memerlukan jurufoto tak bertauliah untuk amik picture-picture 18SG diorang ni.

Memandangkan aku sorang je yang belum terjun dalam air, maka secara rasminya aku dilantik menjadi cameragurl berkuatkuasa 24 jam! Aku tak beranila nak turun sekali sebab aku amik gambar pakai camera hp jer.. Berapa sen punye handphone je aku pakai. Kalau masuk air habis laa gaji sebulan!




Syok betul korang kan! Aku mampu tengok je dari atas ni!


Nak zoom pon tak boleh! Sony TX5 boleh 4x  zoom tau!



Kalo pakai Sony Tx5 yang ade handheld twilight tu mesti lagi cantik!


Kalo pakai Sony TX5 mesti senang je nak tangkap ikan ni sbb water proof!



Bila Mr. Nuffie umum je boleh dapat Sony TX5 ni memang aku excited sangat-sangat! Sebab Sony Cybershort TX5 ni ada banyak ciri-ciri yang best yang mesti milik! 


 Oh my Sony! You are so adorable! Please be mine...puhleaseee~



Contohnya :

- Lense Sony ni 10.2 Megapixel yang korang boleh zoom sampai 4 x tau!
- Boleh bawak menyelam sekali sebab dia water-proof. Korang boleh bawak masuk dalam air up to 3 meters pastu lak boleh bertahan sehingga 60 minit dalam air! Korang pon boley lemas tau kalau duduk dalam air 15 minit. Inikan pulak 60minit? OMG!
- Camera ni tahan suhu -10 darjah celsius tau. Nanti boley bawak pegi mandi Melaka Wonderland!
-Antara ciri-ciri lain yang marvelous sangat kat Sony TX5 ni adalah

Handheld Twilight
• Intelligent Sweep Panorama
• “Exmor R” CMOS Sensor
BIONZ Image Processor
• 25mm wide angle Carl Zeiss® Vario-Tessar lens


Best tak? Best tak??! teruja sangat-sangat kan? So apa lagi Mr Nuffie, I want the dark pink one! Lepas ni tak payah la aku jadi cameragurl tak bertauliah lagi. Boleh la join menyelam!! Yuhuuu!

2 budak itam!:

jeritan bebas said...

gud luck. . .hrp² kite same² menang camera ni ek. . .hehe. . .

Cik ERynn said...

heheh...amin! shantekk sony tu..nak beli x mampu..hihih