Pages

Wednesday, June 16, 2010

Bila cinta kini... tak lagi bermakna...

Harini...lepas je pegi interbiu kerja..aku terus je jelajah panggung wayang. Da lame berhajat nak tgk Lagenda Budak Setan...akhirnya termakbul...Honestly...bagi aku...ia tidak sehebat novel asal Ahadiat Akashah...tapi....aku adela jugak bergenang2 air mata setiap kali scene yang mmg tacing sangat...tapi nak cover macho punye pasal....ak tahan2 kan je air mata tu..Sambil tgk sambil bayangkan mcm dalam novel tuu...hehhehe




Memang sedih sangat  cete ni...(bagi yang da baca novel tu la)..tapi aku rase kalo sape yang belum baca novel ni sebelum pegi tonton filem ni kat panggung...akan pasti kate x best....sbb jalan cetenye da di pendek2 kan...dan mungkin banyak yang di potong dari dalam novel...so kalo korang blom baca novel ni agak susah nak feel sedeh la...sedeh tu sedeh tp tak 100%...

Well ape2 pon aku rase satu cubaan yang baik...dan satu penghargaan buat Ahadiat Akashah jugak...dan aku harap dengan bergenangnye air mata aku di panggung harini...aku dapat la keje tu..hohoohoho~ Seb bek xde org nampak aku tacing2 tau dalam panggung td...sbb org pon x ramai..yela aku tgk td kul 2 pm..arini weekdays...heheh

Ok sejak je balik panggung tadi..aku x benti2 dengar lagu Hilangnya Cintamu - Ost LBS ni...huhuhu cantek sangattt Lisa Surihani! Aku x ley terima kalo hidop Lisa di alam realiti mcm watak Ayu tu..Oh My...Moga Lisa bahagia selalu..amin....

4 budak itam!:

iJoi said...

hehe..ish3 abis la basah tempat duduk ko tukan hahaha org sebelah pon x senang dok sbb ko acik nangis jek kih3 :P

Cik ERynn said...

mane ade...kan da mention..di tahan2..x baik buet cete dongeng

Isra' (east rock) said...

best ke cite dia???

Cik ERynn said...

isra : pegila tgk..best...sedeh...lisa cantik gile..hehe